keto mus czekoladowy

Keto mus czekoladowy

Awokado Wam nie smakuje? Mam na to rozwiązanie :). Keto mus czekoladowy, którego głównym składnikiem jest dojrzałe, miękkie awokado! Tak, tak, awokado bez smaku awokado – to jest możliwe. Nie lubiłam a pokochałam i teraz nie wyobrażam sobie, żeby nie mieć go w domu. Chociaż, w zasadzie, tylko ja obdarzyłam ten owoc uczuciem to mus czekoladowy zjadł też mój mąż i nawet nie zorientował się co je. A on awokado omija szerokim łukiem.

Żeby się nie rozpisywać przejdziemy już do przepisu, bo jest banalnie prosty. Spróbujcie!

 

Przepis na jedną porcję:

Keto mus czekoladowy – składniki:

  • 100 g awokado
  • 1 łyżeczka kakao (można dać 2, żeby miało bardziej czekoladowy smak)
  • 1 łyżeczka erytrytolu
  • 1 łyżeczka mascarpone

Keto mus czekoladowy – wykonanie:

  • Awokado obieramy i zgniatamy widelcem na papkę lub traktujemy je blenderem, tak aby nie było grudek.
  • Dodajemy słodzik i mieszamy.
  • Wsypujemy kakao.
  • Dodajemy łyżeczkę serka mascarpone (serek powinien mieć temperaturę pokojową, aby ładnie się rozprowadził).
  • Wszystko razem mieszamy na jednolitą masę. próbujemy i ewentualnie dosładzamy.

Dodatkowo możemy dodać ulubione orzechy a wierzch udekorować bitą śmietaną :).

 

 


keto mus czekoladowy

 

Keto mus czekoladowy – BTW:

Kcal: 233 Białko: 5 g Tłuszcz: 21 g Węglowodany: 9 Błonnik: 3,3 g Węglowodany netto: 5,7 g

4 thoughts on “Keto mus czekoladowy

  1. asia napisał(a):

    Mus bardzo smaczny aczkolwiek mi taki piękny głęboki kolor nie wyszedł mimo naturalnego kakao i trzymania się przepisu 🙂 Pozdrawiam

  2. Ania napisał(a):

    Z tego co sie orientuje to ksylitol ma IG 8, wiec nieznacznie, ale jednak, podnosi poziom cukru. Poza tym nadmierna ilość powoduje przeczyszczenie. Generalnie na keto polecam jednak erytrytol, ewentualnie stewię, której nośnikiem jest erytrytol lub taką w płynie.
    Pozdrawiam, Ania

  3. Lila napisał(a):

    Twoje przepisy są naprawdę świetne. Sama jestem na ketozie od lutego 2016. Dopiero dzisiaj trafiłam na twój blog. Co myślisz o używaniu ksylitolu? Osobiście używam go sporadycznie, ale widzę że częściej jest używany erytrytol. Ksylitol (cukier brzozowy) ma co prawda dużo węgli ale nie podnosi insuliny i ma zupełnie inną ścieżkę metaboliczną niż cukier. Podobnież jest nie przyswajalny wiec wydalany przez organizm i niektórzy w ogóle go nie liczą do makro. Jak myślisz który lepiej używać?

  4. Kika54 napisał(a):

    Nie wiedziałam ,że ja też robię jedzenie ketogeniczne.
    Tak wygląda mój krem czekoladowy z awokado,ja robiłam bez mascarpone.
    [URL=http://www.fotosik.pl/zdjecie/35431e01c5e55bf5][IMG]http://images83.fotosik.pl/127/35431e01c5e55bf5med.jpg[/IMG][/URL]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.